DOSTAVA GLS-om

 

Poštovani kupci, Vaše narudžbe šaljemo kurirskom službom GLS dostava od vrata do vrata, u cijeloj Hrvatskoj.

  • Sve narudžbe napravljene do 16:00 se šalju sljedeći dan ukoliko je izabran način plaćanja pouzećem.

  • Ukoliko je izabran način plaćanja općom uplatnicom/internet bankarstvom, narudžbu šaljemo dan nakon dostignuća novca na naš žiro račun

  • Ukoliko je narudžba napravljena u subotu, nedjelju ili na praznik, šaljemo je drugi radni dan.

 

 

ROK DOSTAVE GLS-om

 

Jednom poslana narudžba stiže na Vašu kućnu adresu u roku od 2 do najviše 3 radna dana (potvrdu o poslanoj narudžbi dobiti ćete na Vašu e-mail adresu na dan kada je poslana).

Dostava isti dan kada je narudžba napravljena nije nikako moguća. Mi šaljemo paket sljedeći radni dan ukoliko je narudžba napravljena prije 16:00 sati, ali kod Vas u roku 2-3 radna dana.

Ako kojim slučajem narudžba ne stigne u tom roku, obavezno nas kontaktirajte kako bi mogli utvrditi gdje se nalazi.

 

 

POTVRDA O POSLANOJ NARUDŽBI

 

Preporučujemo da prilikom ispunjavanja podataka za narudžbu upišite obavezno i Vašu e-mail adresu i provjerite je taj dan i slijedeći dan.

Nakon uspješno napravljene narudžbe naš sustav automatski šalje potvrdu na Vašu e-mail adresu koju ste upisali prilikom ispunjavanja podataka za narudžbu. Ukoliko ste izabrali naćin plaćanja općom uplatnicom ili internet bankarstvom, stići će Vam u tom istom mailu i primjer opće uplatnice s kojom platite Vašu narudžbu.

Onaj dan kada narudžbu pošaljemo, naš sustav automatski šalje potvrdu o slanju pošiljke na Vašu e-mail adresu.

 

UVJETI I PAKIRANJE

 

Naručeni proizvodi pakiraju se na način da tijekom uobičajene manipulacije ne budu oštećeni. Prilikom preuzimanja kupac je dužan provjeriti stanje pošiljke te u slučaju oštećenja odmah reklamirati proizvod dostavljaču (djelatniku tvrtke koja vrši dostavu).

Pluramaks d.o.o. se odriče svake odgovornosti u vezi oštečenja koja mogu nastati tijekom dostave.

Ako kupac ne primi robu ili obavijest o dospijeću pošiljke u očekivanom vremenu nakon što je poslana, kupac ima pravo o tome nas obavijestiti kako bi se poduzele radnje pronalaska pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka.

Ako kupac odbije primiti robu koju je naručio, Pluramaks. d.o.o. ima pravo tražiti od kupca naknadu svih troškova koji su vezani za isporuku.

Obavezujemo se poslati pošiljku kupcu onoga trenutka kada zaprimimo potvrdu kojom je vidljiva uplata za narudžbu. Nakon zaprimanja te potvrde mi se obvezujemo poslati pošiljku u roku do 4 (četiri) radnih dana (osim ako nije drukčije navedeno u opisu proizvoda). Jednom poslana pošiljka stići će do Vas u roku od 1 do najviše 2 radna dana, što vrijedi za cijelu Hrvatsku (osim za pojedina mjesta poput nekih otoka).

U slučaju da naručenog artikla nema na skladištu, kontaktirati ćemo kupca u najkraćem mogućem roku, te mu ponuditi opciju čekanja dolaska artikla, zamjenu za sličan artikl ili povrat novca u punom iznosu.

Nakon što dostavljač zaprimi pošiljku od nas, mi više nismo odgovorni za daljnji tijek isporuke i eventualna kašnjenja te probleme koji mogu nastati u vezi daljnje manipulacije i isporuke robe.

Nakon što kupac preuzme robu od dostavljača i ne uloži nikakav prigovor dostavljaču da nešto nedostaje ili je oštečeno, mi smatramo da je kupac dobio neoštećenu i potpuni proizvod i nako toga ne odgovaramo za gubitak proizvoda ili njegovo naknadno oštećenje nastalo neodgovarajućom uporabom.