Poštovani,
zahvaljujemo se na ukazanom povjerenju te želimo naglasiti da svi naši proizvodi se detaljno pregledavaju i testiraju prije isporuke. Šansa za dobivanje neispravnog proizvoda je vrlo mala. Zadovoljstvo svakog kupca nam je vrlo bitna te ulažemo veliki napor u pružanju vrhunske usluge i podrške.

Jamstvo - povrat - zamjena

JAMSTVO
Jamčimo da navedeni proizvod, koji smo isporučili, nema nedostataka ili grešaka u konstrukciji te da je prikladan i prilagodljiv uporabi.

Jamstvo na uređaje kupljene preko web stranice www.dronovi.hr vrijedi samo ako se pridržava jamstvenih uvjeta.
Jamstvo prestaje važiti ukoliko se ustanovi da je proizvod fizički oštećenj ili popravljala neovlaštena osoba/tvrtka.
Jamstvo prestaje važiti ukoliko se ustanovi da je uređaj pogonjen ne originalnom baterijom.

Pluramaks d.o.o. preuzima obvezu da popravi sve kvarove i nedostatke u jamstvenom roku, ukoliko iste nije moguće otkloniti, neispravan proizvod zamjenjujemo novim proizvodom. Kvarovi nastali nepravilnom uporabom, nemarnim odnosom, mehaničkim oštećenjem, strujnim udarom, udarom groma, požarom i slično, izuzeti su od jamstva.

Pluramaks d.o.o. se obvezujemo izvršiti popravak u roku od 15 dana od dana primitka proizvoda na servis. Ako proizvod ne popravimo u tom periodu obvezujemo se zamijeniti ga novim proizvodom ili sličnim istih karakteristika i mogućnosti uz suglasnost kupca. Ako popravak traje duže od 10 dana, jamstveni rok se produžuje za vrijeme koliko je trajao popravak.

Jamstveni list, račun i upute za uporabu na hrvatskom jeziku su sastavni dio isporuke uz naručeni proizvod. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun za cijelo vrijeme jamstvenog perioda, jer putem tih dokumenata može ostvariti svoja prava.


REKLAMACIJE

U slučaju da je kupac iz bilo kojeg razloga nezadovoljan može uputiti prigovor Pluramaks d.o.o., e-mailom na: pluramaks@gmail.com ili pismeno na adresu: Pluramaks d.o.o., Šibička 36, 10 290 Zaprešić.

Kupac ima pravo na opravdani prigovor i na povrat robe u sljedećim slučajevima:
• Isporuka robe koja nije naručena
• Isporuka robe kojoj je istekao rok trajanja
• Isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu

U slučaju zahtjeva za povratom robe iz opravdanih razloga, kupac je dužan uputiti pisani prigovor Pluramaks d.o.o., e-mailom na: pluramaks@gmail.com ili pismeno na adresu: Pluramaks d.o.o., Šibička 36, 10 290 Zaprešić.

Prodavatelj se obvezuje isporučiti proizvod koji je tehnički ispravan i naručen preko internet trgovine dronovi.

Fotografije proizvoda su ilustrativne prirode te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati proizvodima koji su predmet narudžbe. Pluramaks d.o.o. posebno ističe da vizualni identitet proizvoda prikazan na fotografiji ne mora odgovarati izgledu proizvoda u stvarnosti, pogotovo obzirom na postavke monitora na računalu kupca, razlike u percepciji boja kako ih kupac vidi na zaslonu i sl.

U slučaju gore navedenog nesklada između proizvoda prikazanog na fotografiji i isporučenog proizvoda ne radi se o nedostatku proizvoda.

U slučaju tehničke neispravnosti, kupac je dužan reklamirati proizvod u roku od 8 (osam) radnih dana.

U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te u tom slučaju sugeriramo da pošiljku kupac ne preuzima. Molimo kupce da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.
Kupac i prodavatelj nisu odgovorni za eventualna oštećenja i ostale obveze koje se nalaze u domeni tvrtke koja obavlja poslove dostave proizvoda.

Svoju reklamaciju nam možete javiti pozivom na broj telefona 01/56 121 09 .
Putem e-maila: pluramaks@gmail.com omogućujemo Vam izravne upite, primjedbe i pohvale sukladno članku 8. Zakona o zaštiti potrošača.
Prilikom reklamiranja proizvoda, molimo vas da nam javite broj narudžbe ili broj računa.


POVRAT SREDSTAVA ILI ZAMJENA

U slučaju da ste iz bilo kojeg razloga nezadovoljni proizvodom, isti možete zamijeniti ili vratiti u zamjenu za novac unutar 14 dana od primitka.

Kako biste iskoristili ovo pravo, potrebno je neoštećeni proizvod u prvobitnom stanju vratiti na adresu Pluramaks d.o.o., Šibička 36, 10 290 Zaprešić, u vlastitom trošku u originalnom pakiranju sa sa svim pripadajućim dijelovima, priborom i dokumentacijom s kojim je proizvod bio isporučen.

Povrat sredstava izvršit ćemo u roku 14 dana od dana postizanja dogovora na vaš račun sa kojeg je uplaćen proizvod.

Ako ustanovite, prilikom prve uporabe, da je uređaj koji ste dobili neispravan, molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku izvršili zamjenu za ispravan uređaj.

Svoj zahtjev za povrat sredstava ili zamjenu uređaja možete javiti pozivom na broj telefona 01/56 121 09, putem e-maila: pluramaks@gmail.com omogućujemo Vam izravne upite, primjedbe i pohvale sukladno članku 8. Zakona o zaštiti potrošača.



OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA POTROŠAČA

Prema Zakonu o zaštiti potrošača (NN br. 79/07, 125/07, 79/09 i 89/09-ispravak, 133/09) tvrtka Pluramaks d.o.o. se obvezuje zaprimiti pismeni prigovor kupca na izvršenu uslugu te na isti odgovoriti pismeno u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora.

Obavještavamo potrošače da prigovor na kvalitetu naših usluga mogu dostaviti u pisanom obliku na adresu: Pluramaks d.o.o., Šibička 36, 10290 Zaprešić ili na e-mail adresu: pluramaks@gmail.com
Odgovor na Vaš prigovor dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.

Potrošač treba uz prigovor dostaviti osobne podatke za dostavu odgovora.